onsdag 21 mars 2012

Höggravid

OJOJOJ jag va hos barnmorskan i förrgår och fick reda på vilken vecka jag är i så att jag kan informera folk i min omgivning som undrar då jag aldrig veeeet. Men idag är alltså dagen då jag blir höggravid för sista gången i mitt liv. Vecka 28 here I am! Detta betyder att jag mest ska vila tror jag, dte är så jag väljer att tolka det. Inte laga mat, inte diska, inte renovera, inte lyssna på skrik. Detta blir väl de 12 lugnaste veckorna för resten av mitt liv. Förutom när jag är typ 45 och Eli och junior är vuxna och jag och Kristoffer flyter runt på vars en uppblåsbar krokodil i Thailand hela vintern.

1 kommentar:

  1. Oj, är du så långt gången redan!? I praktiken skulle du alltså kunna börja få värkar under Sussies vigselceremoni? Exciting! ;)

    SvaraRadera