måndag 4 juni 2012

I helgen va vi på bröllop i Göteborg. Sussie och Rasmus gifte sig och jag måste faktiskt erkänna att de känns rätt konstigt att mina kompisar gifter sig. När man gifter sig är man verkligen vuxen och jag känner mig fortfarande som en liten palt. Men trevligt bröllop var det iallafall men lätt stämning och lekar! Jag och Kristoffer åkte ner i fredags utan Eli som fick bo hos farmor och farfar istället. Känns som att vila behövdes och det var riktigt skönt att komma hemifrån och slippa tänka på färg och spik ett tag. Munnen gick i ett på Eli när vi kom hem till huset igen. Han somnade 2 timmar efter avtalad tid för han kunde verkligen inte komma till ro. Stor traktor, bä ute, stor traktor, bä ute osvosvosv. Tror han tyckte de va rätt skönt o va hemma igen också =) De regnar varje dag och det är inte så bra. Jag skulle vilja måla vårt nybyggda växthus i morgon när jag är ledig men de ser dystert ut. Jobbar sista dagen på kukjobbet på torsdag. längtar.

2 kommentarer:

  1. Det var fantastiskt roligt att träffa er!
    Som sagt, barn och hus är ju också ganska vuxet... ;)
    Det är väldigt ofta som jag inte känner mig särskilt vuxen alls och identifierar mig mer med en 5-åring än en 35-åring, typ. Men man växer nog in i det där, antar jag. Någon gång blir väl vi också vuxna! :)
    Ska bli kul när jag äntligen får träffa Eli på riktigt och inte bara höra allt om honom av er. :)
    Hoppas du hinner måla allt du vill!
    Ta hand om er! Kram / Ida

    SvaraRadera
  2. TACK SÅ MKT F ATT VI FICK LÅNA HONOM-DET VAR JÄTTEMYSIGT MEN JAG FÖRSTÅR ATT NI BEHÖVDE VILA HA HA VILKEN ENERGI HAN HAR!!!våran gopojke... ammo

    SvaraRadera