söndag 1 maj 2011

Denna bloggen är sjukt oprioriterad just nu. Allting händer när Kristoffer är borta o de e väl typiskt. I går blev ett får sjukt. Så sjukt så jag trodde hon skulle dö i natt men de gick bra. Tror hon överlever, men jag får mata henne med jäst o bikarbonat 3 ggr per dag i nappflaska. Sen i dag när jag åkte förbi vår gård (skulle vidare o lämna av lowe) så står alla får utanför hagen. Roligt. Men de gick ändå bra för dom va så hungriga.

Jag o Titti har ett hemligt projekt på gång o de ska bli roligt o sätta igång!! hihi
Jag har dekorerat (??) en byrå till eli. den är klar nu. tänkte visa bild men de går visst inte för kameran tog ju kristoffer med sig visst. Inget skoj kvar till mig men de är lugnt!! Kan ju berätta att den är röd med mönster så förstår ni.

Nu ska jag göra ingenting så tiden går långsamt för sen ska jag sova o sen vaknar mini o då är det full rulle igen. Ammar bara när han vaknar och innan han ska sova nu förresten, duktigt va?? =)=)

2 kommentarer:

  1. Du får väl testa kameran i mobilen! Du har visat att du är tekniskt lagd!
    /Malin

    SvaraRadera
  2. jag vill att du ska fortsätta blogga, och jag håller med. mobilinlägg med bilder kanske? så behöver du inte bry dig om att du inte har något roligt kvarr...
    tur att fåen kom till rätta iaf :)

    SvaraRadera