onsdag 11 maj 2011

hej alla!
Nu är kryllos hemma igen, nöjd med sin kinaresa tror jag. Han borde faktiskt skriva lite om den här. Jag tror Eli känner igen honom, men shit vad mycke som har hänt sen han åkte. Han kan ju krypa nu, dricka ur nappflaska, käka knäckebröd, går mycke bättre när man håller i honom i händerna osvosv. Kul!

I morgon blir årets bästa dag. Jag ska göra något som jag inte gjort sen Eli föddes. Åka iväg till hemlig plats huuuuuuuur länge jag vill helt ensam o inte träffa någon jag känner. Kanske köpa någon fin tapet om jag hittar det, gå på loppis, köpa ett par jeans för jag har inga som passar. ÅHHHHHHH vad de ska bli skönt!!!!!!!!! Om ni ser mig i morgon så prata inte med mig!

Jag bygger förresten ett växthus, de va de som va mitt o Tittis hemliga projekt men sen åkte hon iväg så då har jag byggt istället. De går rätt bra med tanke på att jag inte kan någonting om byggen. Min största fiende är skruvdragaren som jag titt som tätt skruvar utåt med istället för inåt och svär rätt mycke innan jag hittar felet. Ni ska få se bild när de e klart. 3x2 meter blir det och 2,5 meter på högsta punkt. Men öppningsbart tak, det ni!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar