onsdag 25 maj 2011

Kära väder. I morgon vill vi ha sol hela dagen och ingen blåst tack. Vi är ute o håller på o Eli kan inte va ute i storm och pissregn. Han gillar att vara ute annars. Han kan sitta o titta på alla bilar och lastbilar som åker förbi och hans föräldrar kan fixa o trixa. Som innan idag på denna bilden. Vi bygger växthus nr 2 i väntan på att det ska sluta blåsa så vi kan bygga klart växthus nr 1 och Eli leker med verktygen. Kolla på skiten som här vält på sidan, så mycket blåser det.


Min fylla då? Den gick trögt men tack gode gud för snus. Snus funkar alltid vid segfyllor. Kul vår det iallafall men jag var sådär pigg efter 4 timmars sömn. Ungefär lika pigg som innan vi Anna Wahlgrenade. Jag älskar henne so much. Nu ska jag lägga mig o sova hela natten. Ni som ska upp o amma eller koka välling kan ju fortsätta med det eller låna vår bok. Godnatt och på återseende
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar