torsdag 27 maj 2010

FLYT

idag skulle jag handla lite. Jag va sugen på vattenmelon (som vanligt). Så jag gick in i en affär.. lunkade runt skitlänge o insåg att jag behövde köpa en vattenmelon men alla va skitstora och grejen med hela handlingen var att jag skulle ta slut på mina 65 norska mynt jag hade för vad ska jag med dom till i Sverige? Inget, just det. Någon dum jävel hade tagit bort vågen till frukten, antagligen för att ingen är så dum så att dom köper vattenmelonerna om dom vet hur många kilo dom vägen. Men jag chansade o så tänkte jag att jag kan ju betala överflödet med mitt visa om det blir så.
66 kr kostade melonhelvetet såklart. Tack gode gud för den lilla tjejen i kassan som sa att det gick bra med 65 annars hade mina hormoner sprutat om jag skulle betala 1 skitkrona med mitt visakort.

O tack för vattenmelonen, jag rensar urinblåsan i kväll kan man säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar