tisdag 4 maj 2010

Rastlös

jag är så sjukt rastlös! I vanliga fall är jag helt ok duktig på o sysselsätta mig själv men här har vi ingenting!! Jag jobbar 4,5 timme per dag o alla jag känner här jobbar så jag kan liksom inte träffa någon när jag är ledig. Vi har köpt ett hus som vi inte får komma in i förrens om förhoppningsvis 27 dagar, jag kan inte gå för då får jag ont i ryggen, jag har ingen symaskin o inget typ o jaddajadda. Jag sitter o kollar på möbler jag vill köpa men jag vet inte helt vad vi redan har, vad som skulle passa osv. AAH jag blir tokig.
15 arbetsdagar kvar o en massa lediga dagar intryckta vilket är skitstörig, jag vill bara komma härifrån!! Jag funderar till och med på o åka tidigare till jobbet idag för jag vet inte annars vad jag ska göra..
Kan inte någon komma o hälsa på, skicka ett brev eller något annat skoj?

5 kommentarer:

  1. Jag hade så väldans gärna hälsat på! Kollade precis lite i almanackan och insåg att alla mina helger i maj är uppbokade.. :(
    När mer exakt är det ni flyttar på er?
    Sysselsätt dig lite med att sticka, det är kul! :)
    Kör försiktigt i snön förresten, och utnyttja höggraviditeten!
    Kram & puss!

    SvaraRadera
  2. trist.. våra med iofs.. vi flyttar sista helgen i maj.. sen ska vi väl skriva kontrakt på huset på måndagen efter o flytta in då.
    när blir du uppsalabo o vad ska du göra i sommar?

    SvaraRadera
  3. Hmm, kanske lite att packa nu då?
    Men vad roligt och spännande med huset!
    Jag blir Uppsalabo i augusti, mitten-slutet något. Ska bara hitta någonstans att bo också..
    I sommar blir det jobb, jobb och jobb. Inte mycket mer än så planerat just nu.

    SvaraRadera
  4. Nja,, asså grejen är att vi har nästan inga grejer i norge för vi va inställda på att vi bara skulle vara här en kort stund, så våra möbler o alla grejer står i ett förråd 5 km ifrån huset vi köpt, helt perfekt! =)
    Ok, vi känner ju lite folk i uppsala.. kan kolla om de e någon som vet något ställe!

    SvaraRadera
  5. Aha, det låter ju faktiskt riktigt planerat :)
    Det hade varit riktigt sjysst! Jag letar så gott det går på internätet men det är inte vidare lätt..

    SvaraRadera