fredag 28 maj 2010

klag

fan vad alla gravida klagar!! stackars deras män! Att skaffa ett barn är nog det lättaste jag gjort med tanke på hur stort resultat det blir. Jag lever som vanligt. Nog för att jag säkert har haft en enkel graviditet (so far so good), men ändå.. jag pallar inte folk som klagar!!!!! Och om det nu är så jobbigt o va gravid, varför blir då alla idioter det IGEN?? Då har man inte rätt o klaga!
I går sa min bm att jag väger 7 kg plus. Idag ska jag till doktorn så då får vi se. Det brukar slå på 2 kg beroende på vilken våg jag väger mig på.

Sista jobbdagen.. kaka o kramar!

2 kommentarer:

  1. Tänk att vi kan tänka så lika Frida om att vi män har det jobbigt under graviditeten. Jag har tydligen fostrat dig bra. Sen vad gäller meloner!! Ta det försiktigt!! Meloner kan bli väldigt stora. Hoppas att Ni får ett bra avslut på er Norgesejour och samtidigt hälsar jag Er välkomna tillbaka till Sverige och Erik Pers gård.Fasen att det skall vara 90 mil dit. Undrar vad ett flygplan kostar!!??

    SvaraRadera
  2. Jag tycker helikopter verkar roligare!

    SvaraRadera