måndag 26 juli 2010

26 juli 2010

Idag är det en vecka kvar enligt vad vi vet. Det betyder 7 dagar och det är otroligt kort tid. Jag blir helt nervös när jag ser vilket datum som står på tidningen och inser att vi snart är "där". Det var ju så lång tid till augusti när vi fick reda på att vi skulle få barn. Men nu är vi där snart.

För att fördriva tiden håller vi på o lutar av en gammal soffa som har varit kristoffers farmor och farfars. Den ska bli vår säng och det ser ut som att det kommer att bli riktigt fint! Har fotat lite så de kommer väl bilder så småningom =)

När tror ni berra kommer egentligen?

5 kommentarer:

  1. 6 dagar efter beräknad, så det får väl bli väl 1 augusti då?
    Eller håller du inne honom ända till 13 augusti så kommer han vara lyckosam hela livet (fredag den 13:e)! :)

    SvaraRadera
  2. 6 dagar efter beräknad blir väl ändå den 8e? eller? hehe
    haha nja.. vet inte om vi väntar så länge bara för det, vi får väl se!!

    SvaraRadera
  3. Jag tror hen kommer ut den 5:e augusti. Om jag har rätt får hen heta Emelie i mellannamn! Okej?

    SvaraRadera
  4. hahaha mmmmm vi får väl se emelie ;)

    SvaraRadera
  5. Du har så rätt Frida, jag tänkte inte riktigt till där.. Men 8:e satsar jag på då! :)

    SvaraRadera