onsdag 21 juli 2010

hello

Nu har våra norska gäster åkt hem för denna gången och jag är så glad att dom kom! Vi har haft det mysigt, badat, ätit god mat m.m. Nu ska jag försöka ta livet lite mer med ro för jag känner att jag inte riktigt orkar göra så mycket längre. Mina fötter har blivit lite svullna men de gör inte ont eller något men jag kanske inte behöver ge mig ut på en springtur eller något sånt den närmsta tiden.


I morgon ska vi åka på auktion.. Jag är egentligen inte så mycket för auktion men Kristoffer tycker det är skitkul och här uppe finns det ju inga loppisar som i skåne så då måste vi hitta nya sätt att underhålla oss på =)

Jag märkte idag att min mage har börjat bli lite fläskig. Jag kunde liksom ta ett "fettgrepp" längst ner under själva kulan. Detta betyder förmodligen att bebisen har förflyttat sig neråt. Magen ser lite hängig ut också tycker jag! Idag är det 12 dagar kvar. shit! Jag känner att jag verkligen inte vill vara med o föda ut den här ungen. Komaläge tack..?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar