måndag 12 juli 2010

måndag

måndag betyder en ny vecka, vilket betyder en vecka mindre. Idag börjar vecka 38. Jag fattar inte hur tid kan gå så fort. Om jag inte hade haft problem med ryggen hade jag kunnat vara gravid i minst ett år till.
*Man kan gå hem ifrån fester o tillställningar för att man är så trött för att man är gravid.
*På fest genomskådar man idioter direkt som man annars tyckt varit trevliga. Men nu är dom fulla och jag nykter och inte tvärt om som det brukar vara.
*Man kan med gott samvete sitta kvar på bussen när det kommer gamla tanter för gud vad det är jobbigt när bussen svänger inne i stan o magen krashar in i alla pelare o säten när man står upp.
*Man behöver inte alltid äta för 2, bara efterrätten eftersom barn älskar sötsaker!
*Jag har aldrig haft en så bekväm sommar, beach 2010-formen kan jag inte göra något åt. Take it or leave it!


En störig sak bara:
*Alla går in i min mage. KAN INTE ALLA BARA FATTA ATT JAG INTE KAN SUGA IN DEN!!

Det blir inte bilder på aslång tid för jag har glömt sladden i skåne. Perfekt timing när man ska få en unge liksom!!

2 kommentarer:

  1. får jag lägga upp en bad bild på facebook?
    KRAM
    Sara

    SvaraRadera
  2. sure!! kan ni inte maila över ?=)

    SvaraRadera